Underbart härligt!

Hej våren och tack och hej för vintern!. Gud så underbart väder det varit här i Norrköping!. I söndags var det närmare 17 grader och snacka om vilka vårkänslor jag fick!. Mådde så himla bra och det blev en hel del mys i fina vädret!. Dagen började med en långpromenad genom skogen och vi hälsade på hästarna som bor en bit ifrån oss. Gick förbi vårt gamla hus och rastade barnen lite inne på ett dagis i deras lekpark. Det var första gången som Celine lekte på riktigt ute och det var så mysigt och se!. Hon är ju 10 månader nu så tiden har gått så ofantligt fort den här gången!







Snart är det dax för mig och börja jobba igen och jag tänkte börja med att sommarjobba på ett äldreboende här i lilla skärblacka. Har fått heltid så det ska bli skönt och göra något annat nu känner jag. Sedan efter sommarjobbet är ännu lite oklart vad jag vill/ska göra. Om det blir plugg eller jobb får jag se. 

Jag hinner inte uppdatera bloggen så himla mycket längre som ni märker vilket jag tycker är supertrångt!. Ska verkligen försöka uppdatera oftare!.

Massa kramar på er!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0