11 månaderstjej!

Hej vänner!

Oj vad tiden går! Herregud! Just nu hänger jag inte alls med!. Idag blir min lilla Celine 11 månader, tänk 11 månader!!. Nästa månad blir hon 1 år och det känns ju som att hon föddes igår!?, jag minns det ju såå väl!. Väldigt snart är det dax och börja jobba också och jag börjar med att sommarjobba på ett lokalt äldreboende där jag kommer jobba heltid. Sedan ska jag söka en gymnasial utbildning till barnskötare. Ja här i lilla samhället så behövs det tydligen massor med vikarier och eftersom jag måste ha ett dagtidsjobb så är barnskötare väldigt bra (Andreas jobbar skift). Förskollärare har jag funderat på men eftersom jag inte vet om jag trivs i barnomsorgen så behöver jag börja med något mindre☺️. 

Nu ska jag bara njuta av sista tiden som mammaledig!. Vara ute massor nu när värmen faktiskt verkar vara på G. På tal om att ta vara på tiden så ska vi till öppna förskolan snart, det var länge sedan!. Pga massa sjukdomar som vägrat släppa utan kommit tillbaka så har det blivit väldigt lite aktivitet ett tag. 

Glöm förresten inte att hälsa på min inredningsblogg för er som gillar inredning! Har uppdaterat igår med ett nytt inlägg http://www.liljasvitahem.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0