Jul i vårt hus

Hej på er!
En ruskigt grå dag vi har idag!. Det är sjukdomar son far runt här hemma. Heiley har varit hemma i en vecka snart från dagis då hon är förkyld och hostar. Samma sak för mig!. Vi har knappt varit ute eftersom hostan blir 10 gånger värre då. En gång om dagen har vi iallafall försökt ta oss ut för att få lite frisk luft. 

Med tanke på att man är inne i stortsett hela dagarna så går man runt och fixar lite. Det märks att julen snart är här!. Igår köpte jag en adventsljusstake och en tomte. Fyllde även på med julpapper. Ikväll blir det att plocka fram adventsstjärnorna också. 




Förra veckan var jag och Heiley i skogen och plockade på oss lite fint!. Gjorde en liten julgrupp av det vi hittade och jag blev riktigt nöjd faktiskt med tanke på att jag slängde ihop den på 5 min😊. 


Julgruppen passade utmärkt på min nya fina bord😍.

Hittade superfina röda äpplen igår i affären som både får vara fina för ögat och goda för magen☺️. 



Som sagt så börjar julen krypa sig på och det är så underbart härligt!, gillar ni julen?🎄. 








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0