Fars dag och snart jul.

Hej vänner!

Vi har kommit in i november med stormsteg och det är fortfarande tokmilt ute!, är det inte lite väll konstigt?. Trots avsaknaden av snö så har jag börjat känna julkänslan en aning i kroppen och är såå sugen på att få pynta!. Jag kommer absolut inte överpynta på något sätt men några saker är ett absolut måste när jag har jul och det är ju adventsstjärnor!. Det blir ju ett så fint sken i vintermörkret och julgranen är också ett måste!. Ljuset är viktigt för mig under vinterhalvåret då det är såå mörkt!. Att tända ljus och samtidigt har granen tänd är ju riktig julstämning!. 

Tända ljus är ju underbart så här års!

Imorn är det ju dessutom fars dag och vi är ingen familj som direkt brukar fira varken mors dag eller fars dag men igår kände jag faktiskt för att göra något!. Så jag köpte en bukett rosor åt vår pappa😊. En lite höstigare variant. Visst är det fint med röda rosor men jag har blivit lite mättad på just den färgen!. Min favorit är annars vita eller ljusrosa. Heiley gjorde 2 teckningar som hon slog in i ett paket och gjorde till pappa. Sötnos😍. 




Snart vankas det kalas. Heiley och Celines kusin på min sida fyller 5 år så vi ska fira henne lite. Tänka sig snart blir Heiley 3 år!, stora tjejen! Och Celine har ju precis passerat 6 månaders sträcket😉.

Ha en trevlig farsdag❤️. 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0