Full rulle i vår lilla bubbla

Hej vänner!

Måste bara börja med att säga att det är strålande väder här i lilla Skärblacka, rena sommaren!.

Vår lilla värld är som i en liten bubbla just nu!, vi myser och har det härligt. Heiley är en stolt storasyster som älskar och hålla i sin syster. Dock märks det att det är mycket och ta in för henne, hon vägrar sova trots att hon är dödstrött och samtidigt som Trotsen späs på lite extra när hon är trött. Det är med andra ord mycket just nu för oss alla!. Celine är en riktig tuttälskare som gärna snuttar upp mot 2 timmar om hon får chansen. Hon är dessutom stor i maten vilket gör att hon kräks upp nästan allt hon får i sig eftersom magen inte är så anpassad ännu för mängden mat hon äter. Hur som helst så känns det bara så underbart med att ha 2 små tjejer som förgyller ens liv:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0