Vecka 34 är här

Hej vänner!
 
Vecka 34 är nu påbörjad och som ni märker så räknar jag nu ner tills bebisen kommer. Vi har haft ett par turbulenta dagar här hemma då jag tror att fröken Heiley kommit in i 2 års trotsen!. Det är en jäkla massa nej, vill inte, sluta, och det ena och det andra. Sätta sig på tvären gjorde hon garanterat igår och det gjorde så även jag, det är svårt och hantera när allt bara blir bajs vad man än gör och säger. Igår när jag hämtade henne från dagis satte det igång. gnäll, gnäll oc åter gnäll och hon vägrade och äta när vi sedan kom hem för det var bara vill vill inte som gällde för henne trots att vi försökte i säkert 40 min. Vill inte borsta tänderna, klä på sig, vill leka och inget annat. och det betyder en och annan strid här hemma. Igår var jag så slut efter allt gnäll och gråt att jag bara vägrade och göra något överhuvudtaget. Det tar verkligen på energin och bara höra gnäll och att allt som ska göras ska innebära en massa hinder och vill inte. Jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet och bli en tjatig mamma för lyssnar det gör hon aldrig längre!.
 
Som ni förstår så har vi det lite tufft nu så jag hoppas ni har överseende att det ibland kan ta några dagar innan jag skriver här på bloggen.
 
Igår var det föresten min födelsedag, 26 år blev jag och det var inget speciellt alls som hände under dagen. En vanlig vardag för min del men på lördag kommer min familj och firar mig.
 
Inte nog med det så fick vi hem vår bil i tisdags:).
 
Vår nya bil! Hyundai i30 diesel:)
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0