Påskpyssel på öppna förskolan

Hej och god kväll!

Har ni haft en trevlig dag?. Jag och Heiley har haft en supermysig dag där bl.a. Öppna förskolan stod på schemat som vanligt på måndagar. Det blev lite påskpyssel när vi kom dit och vi kom hem med 6 st målade frigolitägg, en papperskyckling och 2 st kycklingar.

Jag är ju inte ett fan av påskpynt men lite kan göra det där lilla extra. Det enda som kommer att få flytta in här är påskris men mer än så blir det nog inte.

På torsdag är det återigen dax för ett barnmorskebesök och på onsdag är det informationsträff ang engelskakursen som bedrivs på distans. Det är några av dom sakerna som jag ser fram emot denna vecka!. Tänkte skriva ihop lista med saker som jag anser att man måste ha med i BB väskan. Det är ju som sagt mitt andra barn som är påväg och jag har ju varit med om en förlossning innan och vet vad jag själv absolut inte får missa!. Vissa saker som jag hade med mig första gången var så onödigt att ta med då det ändå inte användes!.

Min förlossningsplan är nu skriven vilket inte var allt för svårt!. Jag vet ju hur jag ville ha sist och då var jag såå nöjd så det blir samma denna gång:-).

Har ni frågor om något så är ni så klart välkomna och fråga så ska jag svara så bra jag kan!.

Nu blir det familjen annorlunda!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0