Måndag

Strålande solsken även idag!, åh så härligt!. Det märks att våren är på intåg, dock vågar jag inte kalla det vår än då jag tycker att det är på tok för kallt ännu ( har legat på-10 grader på kvällen och ca -6 på dagen ). Men visst känns det som att vi börjar närma oss!?.

Helgen var lugn och skön och det blev lite utevistelse i pulkabacken. Åh vad roligt jag hade!, Heiley åkte pulka själv och hon skrek hela vägen ner. Sedan åkte hon med pappa och det var så kul och se honom 191 lång sitta i en liten pulka med benen i vädret. Det var en rolig syn vill jag lova!.

Jag fick en tidig födelsedagspresent igår av Andreas. Första och andra boken (som är en bok) av vampire diaries. Tjohoo!. Vi bara tok älskar den serien och följt den sedan start. Ska bli kul och läsa den!.

Nu väntar vi på att pappa ska komma hem. Vi har köpt en nyare bil, en diesel då Andreas pendlar så himla mycket till jobbet. Den ska han hämta idag och det ska bli så kul!. Det är en Hyundai i30 ljusblå som jag själv valt:-). Det blir och åka en sväng med den sedan:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0