Lugnet ligger nu..

Som ett täcke över vårt hem!. Heiley sover som en prinsessa för ett tag sedan och jag sitter och tittar på lyxfällan med benen högt och en bebis som ligger och trycker ofantligt mycket på höger revben.

Idag var jag hos barnmorskan för ännu en kontroll och allt såg bra ut. Oj vad den växer sa barnmorskan om min bebis. Magmåttet låg den här gången på 32 cm så +3 cm sedan sist:-).

Inte nig med det så beställde jag en mitt första år bok till bebisen som blir en exakt likadan som Heiley har. Den var helt slutsåld på hela internet och är helt slut i butikerna här. Dock hittade jag den på CDON för 149 så den beställde jag direkt!. Har även klistrat in de sista bilderna i Heileys bok och laddat upp en laddning bilder på fujidirekt som jag ska framkalla. Det ät bäst och göra sånt innan bebisen kommer för mer lär det ju bli sedan:-).

Snart ska jag sätta mig med en bok och läsa innan läggdags. Imorn ska Heiley och jag in till stan till Vetonica och hennes lilla pojke som kom 1 januari i år:-).

God natt på er!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0