Helt slut!

Hej sköna fredag!
 
Här sitter man nu och är helmör efter dagens tripp in till stan för att träffa min underbara vän Veronica och hennes lilla son på 2 månader. Vi hade en helskön dag där vi först fixade lunch tillsammans, räkpasta som var supergott!. Sedan gick vi en hej dundrande långpromenad. Ok den var väll egentligen ganska lagom då jag gillar långa promander men höggravid, med foglossning och en 15 kilos tvååring och putta runt på i vagn på en istäkt, lerig stig runt strömmen och sedan vidare till en lekpark och sedan hela vägen hem till henne igen var ingen hit för min gravida kropp. Det var dessutom en hel del backar så träna har jag verkligen fått göra idag:). Promenaden har nu satt sina spår och nu är jag såå öm i bäckenfogar och ner mot ljumskarna så vi får se om jag kommer ur sängen imorn:).
 
Heiley var så duktig med Lilla Johannes:)
Vi gick och lekte en liten stund i folkparken:)
En trött tjej som sovit hela vägen dit!
 
Trots att det var riktigt tungt så var det så skönt och komma iväg och träffa en god vän och bara njuta av det fina soliga vädret.
 
Föresten så har jag sedan någon vecka tillsbaka fått bekräftat att de bearbetar min ansökan till de kurser jag sökt så nu är det bara och vänta på att få reda på om jag får läsa kurserna på distans, får jag det så sätter jag igång den 1 april:). Då har jag ca 1 år på mig att läsa 2 kurser i engelska och det skulle jag gott och väl hinna enligt studievägledaren, du kan ta det RIKTIGT lugnt sa han:). Jag vill ju inte plugga heltid med en nyfödd bebis och dessutom ha en 2 åring hemma så det lär bli 50%. Sedan OM jag kommer in på utbildningen blir det heltid 3,5 år för min del:). Skönt och veta att man har den närmaste framtiden säkrad om man kommer in:).
 
 
Snart kommer mannen hem, ska slänga mig på soffan nu för det är jag värd!.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0