Glädjande besked

Hej och god middag!
 
Idag fick jag ett glädjande besked från Big Baby som vi bestälde vår syskonvagn ifrån. Som ni kanske kommer ihåg (för visst har jag skrivit om det?) så var vårt ena hjul på vagnen skadad när vi äntligen fick vår vagn från Babyjogger. Det blev ett jäkla ringande till posten, och till Big Baby, en massa mailkontakt etc och jag blev så orolig att vagnen inte skulle "komma tillrätta" innan bebisen kom men idag ringde dom från Big Baby och sa att posten inte tar ansvar för skadan som skett då de såg ett hål i emblaget. Dock Skulle Big Baby ringa Babyjogger och be om ett nytt hjul så han mailade posten och bad dom skicka tillbaka vagnen till oss (den står nämligen hos posten nu) och vi får alltså behålla både vagn och alla hjul. Vi kommer få ett nytt hjul inom några dagar och det blir väll som ett extrahjul eller något för vi behövde inte skicka tillbaka det skadade iallafall.
 
Snart får vi äntligen ha vår vagn här hemma!:)
 
Det känns så skönt och veta att vi nu kommer ha en vagn!, det har ju tagit sån tid innan vi fick vagnen och så händer det här. Jag är dock glad att Big Baby fixade det så smidigt som dom gjorde och att vi fick behålla vagnen.
 
Här hemma luktar det klor på hela övervåningen:), jag blev så trött på alla vita kläder som Heiley har och som det blivit stora fläckar på som inte går bort i tvätten så jag har handtvättat dom och klorblekt dom och dom blev som nya!. Gud så härligt!. En fläck uppkommer ju så lätt och det känns så onödigt och kasta jättefina plagg pga av en fläck så idag tog jag modet till och testade med klor och det gick ju galant!. Kan starkt rekommendera det!. Kommer göra det med många av mina plagg också om det skulle behövas:).
 
Nu ska jag ficka lite här hemma innan det är dax att hämta lillskruttan på dagis!
 

kram från mig






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0