Första året bok

Ja det där med första året böcker är ju något man verkligen vill välja med omsorg!. Den ska trotsallt hänga med hela livet och då gäller det att man köper en man verkligen trivs med och vill skriva i. Heiley har en jättefin som heter " När jag var liten" och är en fin pärmvariant som det får plats en massa foton i men inte nog med det små extragrejer som en ihopvikt mätsticka för att dokumentera längden, en liten ask med "min första tand", små lappar i en ficka med alla horoskop hur barnet är som person och en massa annat kul.

Den ska jag även köpa till minitjejen så klart!. Det som är synd är att den är slutsåld överallt och hos förlaget står det "kommer snart". Hittade den dock på CDON för 149+ frakt så det blir till att köpa den där. Den ska normalt sett finnas på akademi bokhandeln men jag köpte den för 1 år sedan på maxi.

Kul att få fylla i ännu en sån bok. Som sagt det är ett stort tips från min sida för er som letar efter bra första året böcker:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0