Det är mycket nu!

Hej
 
Det var ett tag sedan jag satt här men jag har haft så mycket en tid så jag har helt enkelt inte haft varken ork eller tid. Jag har ju börjat min engelska kurs nu och det går lite segt. Vet egentligen inte riktigt vad jag ska göra då det verkar vara massa olika saker man ska göra men i vilken ordning dom har tänkt är rätt svårt och veta så jag har inte kommit så långt. Har skrivit flera gånger till min lärare om vad jag ska göra men hon är lite svår och få ett ordentligt svar ifrån så efter påsken ska jag åka in till skolan och prata, öga mot öga!. Trots lite funderingar så har jag jobbat på så gott jag kunnat, alltid lär man sig ju något.
 
Gravititeten går framåt i en rasande takt. Lika mycket som man tycker det gått jättefort så går det liksom lite långsamt de här sista veckorna eftersom man bara vill ha ut henne och sedan ha allt sånt gjort. Gick in i vecka 36 i onsdags (35+2 idag). Jag är ständigt trött och det är både tungt och jobbigt men har även så himla ont i mitt bäcken och höft att jag liksom inte riktigt kan göra allt jag vill. Fick förklarat att det kan vara pga av att jag redan fött barn tidigare och att mitt becken på så sätt är lite "uttöjt" så det "glappar" mer och så kan det ju vara.
 
Min stora tjeja! som förbereder sig för fullt för sin uppgift som storasyster!. Mycket dockor är det nu!.
 
Magen växer så det knakar och i går när jag var hos BM så var SF måttet 35cm vilket betyder 1 cm från måttet jag hade med Heiley sista mätningen innan hon föddes, och då har jag flera veckor kvar till förlossningen...antagligen. Hon ligger fortfarande neråt med huvudet men är rörlig. Heiley var ruckbar ända fram till förlossningen så det är inget konstigt för mig, det har också med att göra hur brett bäcken man har.
 
Jag har ingen som helst ork att blogga just nu så det här får bli bra för nu. Men undrar ni något speciellt så vet ni att ni alltid kan slänga iväg en kommentar!, jag svarar alltid!.
 
Massa kramar från oss alla!
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0