Då var det klart!

Hej åh hå!

Äntligen fredag! Är riktigt trött efter veckan så det ska bli skönt med lite helg.

Nu har jag fått mitt antagningsbesked till kurserna jag sökt eller ja till en av kurserna iallafall och jag kommer börja redan på onsdag nästa vecka med en informationsträff på skolan. Jag blev så nervös, nu är det ju verkligen allvar och ett steg närmare mitt mål.

Förövrigt har vi spenderat förmiddagen på öppna förskolan, jag och Heiley och Sofia och hennes söner. Och nu strax innan Pappa kom hem var vi ute en liten stund i lekparken och gungade, åkte kana och lekte med snön.

Snart vankas det mat:-). Hoppas ni får en trevlig fredag med fredagsmys:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0