Lite piff

Hej vänner!

Dagen är snart slut för oss i familjen Lilja. Pappa jobbar och barnen sover sött. Själv ligger jag i sängen och ska uppdatera er lite om läget.

Det känns som att det är en del som pågår just nu. Vi har äntligen tagit steget att renovera vårt pyttelilla badrum som jag snarare vill kalla toalett med en inträngd dusch. Det är så litet så vi har tröttnat enormt mycket på det så nu är tanken att vi ska förstora det och dessutom totalrenovera invändigt. Vi ska även sätta in badkar och tvättmaskin vilket vi inte har idag.

Vi har ännu inte kommit så långt utan ska få offerter av 2 olika ställen och renoveringen startar nog inte förrän i augusti. Vi har dock planerat kakel, klinkers, och annan inredning dvs det roligaste:-). Jag kommer självklart lägga upp före och efter bilder.

Celine växer och växer och sist dvs snart 2 veckor sedan var hon 55cm lång och 3600g tung. Det var på 4 veckors kontrollen. Så +4 cm sedan hon föddes:-). Heiley är så stolt över henne och ska alltid hålla henne i handen, pussa henne och säga lilla gumman till henne, så underbart!.

Lite shopping har det blivit, bl.a. Lite inredning till vardagsrummet, bl.a. Ett vitrinskåp och en maffig spegel ovanför soffan. Heiley har även fått en ny cykel, en riktigt 12 tum och hon lärde sig jätte snabbt att cykla på den. Premiären var idag:-).

Nu är jag så trött så nu ska jag slå igen mina blå. Vi hörs!
Kram!



maria

snyggt det blev =)

är så sugen på att köpa lite nya möbler till vårat vardagsrum men vi väntar på ett besked på jobb fronten för nils innan vi gör något sånt.

Svar: Jo det kan jag förstå, vi fick ju ett tillskott från skatten som vi ville sätta sprätt på eftersom vi ansåg att det behövdes. Hoppas allt är bra med dig!
Elinor Lilja

2013-06-12 | 12:00:51 |
maria

det är bara bra med mig =)
vi fick också tillbaka på skatten men dom pengarna sparar vi till Finland resan =)

2013-06-12 | 19:16:59 | http://isabellasmamma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0