Det där med likhet

Jag satt och kollade en hel del bilder jag har i telefonen och såg några bilder på Heiley när hon var bebis. Måste nog säga att Heiley och Celine är rätt lika, iallafall på två av bilderna!. Det ska bli så kul och se hur lika varandra dom är när dom blir något större:-), tex när Celine är 2,5 år:-).

Heiley är till vänster och Celine till höger:-).



Isabelle

Hejsan.
Om man har någon fråga har du då någon mejladress man kan skriva till ellerman måste kommentera frågan?
Väldigt tacksam för svar!

Mvh Isabelle



Svar: Du får jättegärna skriva ett mail till mig om du vill vara anonym annars går det bra här [email protected]
Elinor Lilja

2013-07-10 | 21:12:15 | http://nattstad.se/isabellelinnea



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0