uppfräschning!

 
Hej vänner!
 
Nu äntligen börjar jag bli lite mer människa. Har dock kvar lite heshet och mitt revben vill inte göra mindre ont.Kan inte vända mig till höger sida i sängen då det gör förskräckligt ont men jag antar att det bara är att stå ut för bättre lär det väll inte bli på ett tag.
 
 Nyåret blev ett av det lugnaste som vi någonsin haft vilket var välidgt skönt. Jag kände verkligen inte för att göra något speciellt alls eftersom man mått som man gjort och dessutom är gravid och har nergin nere i fotknölarna. Veronica och Krille var här och det passade ju bra att dom kom för Veronica var högravid och skulle föda vilken dag som helst då hon hade gått 7 dagar över tiden. Vi gick en långpromenad på nyårskvällen för att ev sätta igång några värkar då hon tyckte det var helt ok eftersom bebisen då skulle födas på det nya året. Dom var kvar till ca 01.30 och ja mycket riktigt så gick hennes vatten vid kl 4:30 på nyårsnatten:).
Vi har därför varit uppe och tittat på en underbart söt liten pojke och självklart kände man ett välbehag för det är ju inte allt för långt bort innan vi får vår lilla bebis också:).
 
 
Vad passar inte bättre att börja året med en uppfräscning av lägenheten:). Andreas började nämligen i förregår att måla vår svarta fondvägg i vardagsrummet till vit. Den har irriterat mig så länge nu då jag inte direkt är ett fan av svarta fondväggar. Nu är den vit som resten av rummet och det känns jätteskönt!. Nu kan vi ta nästa projekt som känns som trappan även om det kommer dröja ett tag.
 
 
Efter ett lager med färg ser det inte direkt jättebra ut:).
  Bild på kök/matsalsdel





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0