Uppe lite efter tuppen

Hej och god morgon!

Här har vi gjort morgon för en stund sedan. Heiley vaknade och ville inte sova längre.hon var nog kissnödig för hon hade bara kissat några droppar i blöjan och kissade allt i toan:-). Vi ger henne en liten morot, varje gång hon kissar eller bajsar på toaletten/pottan får hon 1 kr. Hon har gått över 50kr på bara toalettbesök på ca 2 veckor. Hon tycker det är så kul med pengar och får hon en peng blir hon jätteglad och vill lägga den i sin spargris.

Som jag sa igår blir det en tripp till Ikea, men först blir det pannkakor till frukost för det har Heiley väntat på hela veckan:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0