Trippa till Ikea!

Hej vänner!.

Måndagen är här igen och den inleddes med en promenad till öppna förskolan. Hon har så roligt där och jag kan sitta och pladdra med en massa föräldrar under tiden.

Nu sover min skrutta lite middag.

Igår blev det en sväng till Ikea för att införskaffa lite fint till bebisen som vi behövde komplitera. Det blev en koppang byrå som jag visade i tidigare inlägg (finns förövrigt på instagram om ni söker på elinorlilja). Den blev verkligen jättebra men jag vill nog byta ut knopparna för det var bara svarta plast, inget skojigt enligt mig:-). Sedan hittade vi förvaringslådor som vi har i byrån med strumpor och strumpbyxor. Ett superfint rosa påslakanset blev det också:-). Något som inte var tanken att vi skulle köpa men som ändå slank med är en stor dörrmatta!. Kan säga att det är såå välbehövligt när man kommer in med blöta skitiga skor. Vilket är lätt hänt den här årstiden, visst?.

En sväng till babyproffsen i Linköping hans också med och dom hade 1 enda liggdel kvar i svart till vår vagn så där hade vi tur!. Den fick följa med oss hem!.:-). BB filten hittade vi där också vilket är nästan en likadan som Heiley hade med nalle puh. En stor och mysig!. Vi köpte faktiskt Heileys på samma ställe så det ländes självklart att vi ville ha en liknande:-).

Ikväll väntar familjen annorlunda som jag väntat såå efter. Alltid kul och se att folk kan ha det värre än en själv:-).

Kram på er!



Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Åh ja, det är ju obehagligt med de två sömmarna vid rumpan men nästan ännu värre när de är fram på magen tycker jag, haha! Då sitter de jättedumt med sömmarna på låren, som om man hade ett "skrev" på typ 15 cm att fylla ut där det fortfarande är brett?! Hahah, ja, dagens ilandsproblem ;D

2013-01-28 | 17:11:35 | http://madeleines.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0