Heiley 2 år

Igår var dagen med stort D. Det var nämligen min underbara tjejs 2-årsdag!. Hon såg verkligen fram emot den dagen och hon sa ofta att Hon fyllde år. Lite paket från oss och mormor och morfar blev det. Mest för att hon ska känna att just dagen då hon fyller år är något speciellt. På lördag blir det mer firande med övriga familjen. Det blev lite tårta även igår, tårta går inte hem så ofta hos Heiley så hon nöjde sig med kakor.

På dagis firade dom henne och hon gick barnens första bok i present <3. En dockvagn, memory, och ett träpuzzel av oss fick hon. Av mormor och morfar fick hon kläder. Hon hade en bra dag igår iallafall, enligt henne själv:-).

Nu ska jag mysa med en trött tjej:-)

Vi hörs senare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0