Det där med förvaring?

Hej härliga fredag!

Äntligen är det fredag!. Mycket kommer hända i helgen så därför ser man fram emot denna helg lite extra mycket. Heiley ska ju firas imorn och på söndag bär det av mot Linköping och Ikea och babyproffsen för att förhoppningsvis införskaffa de sista som behövs till minitjejen. Jag hoppas kunna bocka av allt så man kan fundera om det är något litet som återstår till slutet.

För ja! Det börjar dra ihop sig! Det är 13-14 veckor kvar men det går i en rasande fart så det gäller att skynda på lite:-). Jag kan fortfarande inte förstå att jag fick veta redan i vecka 4 att jag var gravid och nu är jag i 26+2 (27). Jag är inte det minsta orolig över hur Heiley kommer vara som storasyster. Hon tar så väl hand om sina medmänniskor och är så kärleksfull, det märker man bara när hennes kusin Chloe är här. Hon kramas och pussas och älskar och vara "nära" så jag tror det kommer gå galant!.

Om jag ska hoppa tillbaka till det jag började prata om. Nämligen att vi ska till Ikea. Vi ska kolla efter en byrå till mini och jag är fortfarande lite osäker på vilken jag vill ha. Vi har ju en hemnesbyrå redan innan och spjälsängen och garderoben är av samma serie. Tycker hemnesbyrån är lite i det största lagret om den ska vara i barnens rum så jag har kollat lite alternativ. Vill gärna ha lite tips och feedback men dessa har jag iallafall funderingar på då de ligger inom vår budget:-).

Så vilken tycker ni jag ska välja?






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0