Dagisstart!

Hej vänner!

Heiley ligger och sussar så söt efter en dag helt utan sömn!. Hon var nog riktigt trött för hon somnade redan vid 19 och få på Max 4 min!.

Vi var faktiskt en sväng till öppna förskolan vilket var så himla länge sedan!. Dock känner man knappt igen någon längre eftersom det var så länge sedan. Förut bodde man ju nästan där när skruttan var bebis. Imorn är det dagisstart igen efter 4 veckors ledighet. Hon saknar nog dagis bra mycket för hon sa att hon skulle leka med Teo. Det är hennes första och enda riktiga kompis som hon leker med. Dom är verkligen så söta ihop!. När hon är på dagis funderar jag på att baka. Heiley vill så gärna vara med och baka så vi får se om jag orkar göra det när Hon kommer hem annars gör jag det innan. Är lite sugen på kladd utgivs:-).

På torsdag föresten! Då får vi veta om det är en pojke eller flicka vi väntar!. Jag är så spänd och nervös! Det känns verkligen som något väldigt stort!.

Nu ska jag bänka mig framför tv'n och kolla på mästerkock.

Kram och god natt!.

Bild: pappa och min stora tjej! Som bad om att bli fotograferad:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0