Vi föräldrar Gravid

Hej och god dag vänner!

Fortfarande tokförkyld och känner mig så hängig!. Trots det var vi ute och lekte i lekparken någon timme och tog hunden med. Hon fick springa fritt och det var populärt!. Det var skönt och komma ut en stund i friska luften och Heiley tyckte det var så kul och springa efter hunden :-).

Ni missar väll inte nya numret av vi föräldrar gravid?, jag och Heiley är med i en liten artikel om förlossningsbrev:-). Det var ett tag sedan vi var med men den kom inte ut förrän nu:). Fick den i brevlådan så det blev perfekt läsning nu när man är sjuk:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0