Vardag igen

Då var det återigen måndag och vi är någorlunda friska igen. Förutom lite snoriga och Heiley hostar. Men efter att ha varit hemma i 1 vecka så gick vi till öppna förskolan, och där är vi ännu.

Heiley sov till strax innan 10 så nu är iallafall jag utvilad!. Det märks att det var fullmåne för Heiley var lite orolig i natt och fick komma över till vår säng.

Vi möblerade ju om i sovrummet igår för att göra plats till spjälsängen som vi ännu inte fått upp. Skruvarna vi köpte till spjälsängen på Ikea fick vi inte hem direkt utan skulle skickas hem till oss. Det blev alltså inget monterande tyvärr.

Hängde upp nya gardiner i kök/ vardagsrummet vid altandörren också så nu är det fint där:-). Har några fönster kvar:-)

Nu ska jag se vad Heiley har för sig:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0