V 31

Hej där ute!

Här hemma är det lugna puckar som gäller. Heiley är fortfarande riktigt dålig men trots det ville vi ta oss ut på en liten kort promenad för det brukar inte skada. Tyvärr blev hon något sämre av det så det var nog ingen bra idé. Hon hostar en massa och är så förkyld. Febern kom tillbaka i natt så det kändes inte alls kul. Under dagen håller den sig gärna någorlunda borta men är där på natten igen. Hon ser verkligen inte bra ut på ögonen stackaren!.

När det gäller vår lilla bebisflicka i magen så har jag nu gått in i vecka 31. När man går in i vecka 30 känns det verkligen magiskt, då är det på något sätt slutet av en lång resa och rent utvecklingsmässigt ska bebisen bara tjocka på sig och växa till sig lite till. Det känns sjukt!. Nu är det bara 9 veckor kvar!, ja kanske inte ens det om den väljer att titta ut tidigare. Här väntar iallafall en storasyster som längtar och gärna kramar och pussar magen så det är verkligen kärlek från alla håll!.

I helgen tänkte jag att det skulle bli lite ommöblering i sovrummet för då tänkte jag snickra ihop spjälsängen och bädda den så det känns ännu mer nära för både oss och Heiley.

Inte nog med det så ligger ett paket och väntar på Ica här i Skärblacka!!. Nämligen vagnen vi beställde för bra länge sedan men som vart försenad av leverantören men som nu är här!. Gissa om jag tänker slita upp den och montera liggdelen i den!, jo jo mänsan!.

Nu ska jag knapra på lite müsli sedan blir det kudden!
Kram på er!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0