Tröttisdag och fettisdagen

Hej på er!
Idag är det ju den så kallade fettisdagen, personligen förstår jag mig inte på den här dagen med tanke på att semlor finns att köpa större delen av året. Det blir ju ingen speciell dag om man kan äta det månader i förväg. Enligt mig iallafall.
För mig blir det nog ingen fettisdag. Jag bakade kladdmuffins igår kväll så jag tänkte hugga in på en snart tillsammans med lite kaffe förstås!.

Usch vad jag känner mig trött idag!, svullen och trött!. Usch mindre kul måste jag säga men imorn är det ju bara 10 veckor kvar för då går jag in i vecka 30 :-). Tiden går fort nu!, det gillar vi!.

Heiley fick förresten frågan igår om hon visste vad det blev för bebis (av en mamma på öppna förskolan). "Flicka" svarade hon vilket var första gången hon sagt!. Då blir man stolt för hon verkar faktiskt längta till dagen då hon blir storasyster. Jag svär på att hon kommer vara den bästa systern någonsin!



anna

Kan du inte visa bilder på magen? :) Nyfiken! Hade varit roligt att följa utvecklingen, som på många andra bloggar. kram

2013-02-14 | 06:51:13 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0