Tisdag 5 feb

Hej och god kväll!

Nu sover min lilla älskling och jag sitter och kollar på bygglov. Alltid kul och få lite inspiration.

Jag känner att jag varit rätt så effektiv idag:). Tidigare idag efter dagislämning åkte jag och Andy till stan för att handla lite. Snacka om att det kändes tomt utan Heiley!. Vi har aldrig åkt till en större affär och handlat utan henne så det var verkligen ovanligt lugnt!. Därefter åkte vi och bytte däck på bilen som vi köpt nya då de gamla var så slitna.

Hem igen och tvätta, hämta Heiley, laga mat, plockat undan här hemma, hängt upp all torr tvätt, badat Heiley och nattat henne.

Nu känner jag att jag gjort mitt idag:-).
Imorn är en ny dag:-).



Lisa

Får man ha sitt barn på förskolan när båda föräldrarna är lediga? Det får inte vi i alla fall...

Svar: Andreas jobbar eftermiddag den här veckan och börjar därför senare och jag är hemma och är arbetslös så vi har bara 15 timmar på dagis.
Elinor Lilja

2013-02-05 | 21:31:51 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0