Måndag igen

Hej och god morgon där hemma!
Jag antar att Sverige vaknat för ganska länge sedan. Jag och Heiley tog sovmorgon:-). Vi vaknade kl 9 och det är bäst och passa på, det är ju trotsallt hon som bestämmer när vi går upp på morgonen och vill hon sova länge, gör jag också gärna det.

Visst hon är faktiskt väldigt duktig vad gäller sömn. Hon har aldrig varit den som går upp före tuppen så hon är nog som både mig och pappa. Vi älskar och sova länge!.

Igår blev det en liten shoppingdag till mig och Heiley. Jag köper på tok för sällan kläder och prioriterar Heiley framför mig själv. Igår hittade jag iallafall ett par mysbyxor vilket jag inte haft ordentliga på flera år. Är sugen på och köpa tillhörande Hood tröja också men jag får suga på kolan ett tag. Stod även i valet och kvalet om jag skulle köpa ett par mammabyxor till men då det bara är 2,5 månad kvar till förlossningen kändes det onödigt då jag inte planerar att skaffa fler barn.

Till Heiley blev det långt ifrån allt jag ville ha. Såg en massa fint på H&Ms hemsida men långt ifrån allt fanns i butiken så det blev lite annat. Ett superfint mjukisset i ljusblå/turkos från cubus. 2 st söta T-sherts med tingeling, en mössa från rean. Det var det jag kom hem med igår och fick duga för nu.

Idag står öppna förskolan på Schemat men först blir det en dusch för damen och lite lunch.

Ha en trevlig dag så ses vi senare!,






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0