Fredag

Här har helgen börjat på allvar. Pappa är ledig idag så det blir en extra lång helg för vår del. Därför tänkte vi ta oss en sväng till badhuset och bada hela familjen. Först måste en ny baddräkt till skruttan som hon växt ur.

Skulle även behöva köpa trosor till damen då hon varit så duktig med att hålla sig torr i blöjan på natten och velat gå på toa istället. Även på dagarna är hon väldigt duktig så införskaffa söta trosor vore nog kul för henne:-).

Nu måste jag sluta, Men vi hörs snart igen:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0