Februaristuga

Hej på er!

Här ligger man i sängen och är jättesjuk...igen!. Har så ont i kroppen och känner mig febrig!, förkyld och ont i halsen. Kan jag inte få vara frisk resten av graviditeten!. Med Heiley var jag nog inte sjuk en enda dag men med den här lillfisen är jag sjuk jämt!.

Det är så jobbigt! Framförallt eftersom man vill vara en glad och pigg mamma. Speciellt nu när man ändå inte orkar/kan göra vissa saker pga attman är gravid. Då är det ingen hit att låta Heiley vara hemma och inte göra något.

Bara därför tog vi oss en liten promenad till mormor och morfar eftersom hon ville det. Blir därför bara en hemmadag för vår del idag.

Igår på alla hjärtans dag kom Heiley hem med ett hjärta gjort av pipränsare som hon gjort på dagis till mig och pappa. Så underbart gulligt<3 min älskling.

Nu ska jag vila innan pappa kommer hem med halstabletter och Alvedon.



Linda

Hej!

Jag undrar om ni har kvar hunden Kiwi? Det var längesedan du nämnde något om henne.

//Linda

2013-02-17 | 18:33:24 |
Ellie

Svar till Linda: hej! Jo då hon finns kvar! Jag nämnde henne i ett nyare inlägg just:-). Vi har henne Dick bara på helgen då vi inte har tid och ork att ta hand om henne i vardagarna. Mina föräldrar har henne på vardagarna.

2013-02-17 | 19:33:09 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0