En utedag med älsklingen

Hej sköna måndag!

Då är det dax för ännu en vecka och det är väll med lite blandade känslor. Helgen är ju alltid bäst så är det, hela familjen samlad till mys, långa sovmornar och bara ha det skönt!.

Igår var pappa till Linköping så jag och Heiley hade ett par timmar själva. Det är inte lätt och hitta på saker en sån här årstid när man dessutom är gravid. Åka pulka är ju kul men lite riskabelt om man ska ta sig upp för backar och sedan ta sig ner helskinnad. Nu har man ju ganska problem och ta sig upp från golvet och det gäller ju även pulkan hi hi.
Dock tog vi oss ut i det fina vädret på en lite längre promenad, stannade till på ett dagis och gungade, åkte kana och bara hade mys. Efter lite lek tog vi oss till affären och Heiley fick bestämma vad vi skulle äta till lunch. Hon sprang genast till salladsbaren där man plockar ihop sin egen sallad. Så ja det kunde ju varit en sämre lunch så det körde vi på. Hon älskar verkligen grönsaker, sojabönor, majs, ärtor,paprika, gurka ja mycket av grönsakerna gillar hon!.

Vi var nog ute närmare 2 timmar och det var så skönt!. Foglossningen gjorde sig påmind av att jag gick rätt mycket igår och fick lite ont i magen men det lugnade ner sig när jag fick vila lite.

Snart blir det lunch, sedan beger vi oss till öppna förskolan och leker lite:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0