Bakat

Hej på er!
Nu är kvällen återigen här och jag har jordens halsbränna!, fy sjutton!. Heiley sover nu iallafall och snart blir det ett litet kvällsmål, gröt!. Vill gärna pimpa den med något men vet inte om jag har något hemma.

Kanske får pimpa den med en chokladmuffins :-), jag och Heiley bakade nämligen det tidigare idag då vi får besök på fredag. Fast nja det är nog inte så gott med muffinsgröt ;-).

Dagen har annars varit i lugnets tecken. Det har kommit en massa snö idag igen så lite skottning har det allt blivit. Tur att man har en snäll dotter som gärna hjälper till.
Nu blir det nog gröt:-).

Natti natti:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0