Tiden flyger förbi!

Oj! Det var väldigt länge sedan nu!!. Har inget direkt att skylla på mer än att dagarna bara flyger förbi!. Nu när man har två barn så går allt verkligen så himla snabbt så man knappt hinner tänka!. Celine blev 3 månader idag och det känns som om det var igår jag låg på förlossningen och hade något så fruktansvärt ont!.

Vi har hunnit haft 5 veckors semester och Andreas börjar nu på måndag igen. Under semestern har vi besökt Astrid Lindgrens värld, åkt och shoppat med båda barnen i Ullared och sov över där i en stuga. Hunnit måla i sovrummet, köpt lite nya möbler, målat möbler, fixat källaren så vi får ett stort skafferi och ja en massa har hunnits med. Besökt lite loppisar har också hunnits med:-).

En ny blogg är dessutom under konstruktion som kommer att bli en inredningsblogg då detta ligger mig väldigt varmt om hjärtat!. Jag hör av mig när den är färdig!.

Nu ska jag krama kudden!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0