Vecka 41 (40+0)- Mål!

Hej 30 April och Valborg!

Idag är det dagen med stort D!. Det är idag vår lilla bebis är beräknad att födas!. Dock är det väldigt lugnt på den fronten men förhoppningsvis är det lugnet före stormen!. Nu är målet uppnått och varje dag fr.o.m. Idag är övertid så hon kan verkligen komma när som!. Jag hoppas dock att det sätter igång idag eller imorn men det vet man ju aldrig!.

Har fortfarande så ont överallt och jag kan röra mig mindre och mindre för varje dag som går. Idag vaknade jag dessutom med fruktansvärd smärta på utsidan av låret så jag kan knappt stå!. Skitjobbigt!. Därför vore det underbart om det bara kunde säga poff och sätta igång.

Heiley går som på nålar här hemma!, sover knappt på dagen alls vilket gör att hon blir helt slut på eftermiddagen/kvällen men hon märker nog att det börjar närma sig och blir stressad och samtidigt vill hon inte missa något. Heiley ville nästan inte till dagis idag utan ville följa med hem, hon var inte ledsen och det är ju huvudsaken. Igår var Veronica och lilla Johannes här och hon fick hålla i en bebis för första gången och oj så härligt det var och se! Jag blev så tårögd av att se för hon älskar verkligen bebisar!. Hon kan inte slita sig när det är någon här på besök. Hon kommer garanterat bli världens bästa syster! <3.

Ikväll ska jag försöka ta mig till en Majeld om det finns någon här i närheten. Vore ju lite kul för Heiley tror jag:-).

Nu får ni hålla alla tår och tummar att det kommer en bebis snart!.



Åsa L

Då är det bara och vänta, lova att vara snabb med bilder:-) Lycka till!

2013-05-01 | 09:00:19 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0