Vecka 40 (39+3)

Hej vänner

Hoppas ni har det kanon!. Själv ligger jag här och har såå ont!. Vet inte om det är förvärkar eller om det snart är igång!. Det trycker så mycket där bak att det känns som att jag är bajsnödig. Har tagit Alvedon precis så vi får se om det går över.

Annars är jag ju trotsallt i vecka 40 nu och är beräknad om 4 dagar så det ska bli så spännande och se när hon får för sig att titta ut. Heiley väntar på sin lillasyster mer än någonsin nu och hon har försökt prata med henne och säger "------ gå ut nu!":-), Så himla söt!.

Orkar inte skriva så mycket mer nu tyvärr men jag återkommer!

P.s vi har skämt bort Heiley en del under senaste tiden. Hon har fått en trehjuling som hon älskar och en kick board (miniscooter). Kan behövas nu när hennes syster kommer snart så hon har något kul och göra:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0