Lördagen

Hej och god morgon söndag!

Det finns inte mycket energi kvar till att blogga vill jag lova även om jag skulle vilja blogga hela tiden. Jag sover inte jättebra längre, det är tungt och även om jag är dödstrött på kvällen och somnar bums och sover rätt bra på natten så vaknar jag ofta vid 7 och kan inte fortsätta sova. Nu tex! Hela familjen sover utom jag som sitter här och bloggar. Jag är vansinnigt trött men jag ligger ändå bara och stirrar i taket. Skitjobbigt!.

Hur som helst så gårdagen blev ganska lugn och skön. Vi var en sväng till Kolmården och hälsade på Heileys kusin Neo för Andreas syster fyllde år för ett par dagar sedan. Heiley och Neo leker alltid väldigt bra men dom hittar ofta på bus när vi inte ser! Vilket vi märkte igår;-). Efter vår lilla lunch och fika hos dom tog vi en sväng förbi maxihuset för att inhandla ett par vantar till bebisen som är det sista att bocka av vår lista. Sedan har en annan punkt tillkommit som jag inte vet om jag ska ta med, nämligen amningskupor?!. Förra gången kunde jag ju inte amma och jag läckte knappt ingenting så jag fick ge bort nästan hela förpackningen. Frågan är, ska jag köpa det ifall att eller ska jag bara köpa det OM det behövs?, det är frågan!.

När vi ändå var på kappahl igår passade jag på och köpte en ny vårmössa till Heiley med hello Kitty och ett par rosa leggins:-). Måste ju uppdatera hennes garderob med lite ljusare, vårigare färger:-). Jo just det!, vi köpte ett par Foppa tofflor till henne också för hon tokälskar dom!. Hon har ett par från förra året i stl 20 som är på tok för små men hon ska bara ha dom!. Så nu fick det bli ett par nya i stl 23 som passade lite bättre hi hi:-).

Nu hoppas jag familjen vaknar snart för jag börjar bli hungrig på frukost:-).

Trevlig dag!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0