Veckorna går

Hej vänner!
Ni får ursäkta dålig uppdatering men jag har långt ifrån mått bra så blogglusten finns inte alls. Nu mår jag lite bättre men har illamående till och från och vila försöker jag göra när det finns tillfälle.

Jag är nu i vecka 9+3 eller inne i vecka 10 som man också säger. Jag tycker jag börjar få liten liten mage men den har inte fått sin tydliga hårdhet ännu.
Jag var hos barnmorskan för information i fredags vilket kändes meningslöst. Allt visste man ju redan om vad gäller kost och vad som händer om man röker och dricker alkohol under graviditeten. Jag dricker ju aldrig och har aldrig haft en cigg i munnen så det kändes onödigt.

Nu har jag bokat tid för tidigt ultraljud den 18 okt som jag längtar såå mycket till:-). Inte förrän då blir det verkligt.

Hoppas ni haft en underbar tid under tiden jag varit borta.

Kram på er






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0