Baby jogger vagnar

God kväll där hemm
och förlåt för dålig uppdatering men det har verkligen varit så skönt och bara ta det lugnt och umgås lite med familjen.
 
Idag var vi inne en sväng till stan och kollade lite på vagnar. En så länge är det ju väldigt tidigt och tänka på vagn men det enda vi egentligen inte har är vagn och bilstol så lite planering och eftertanke vill vi ju ha. Vi har ju i dagsläget en Baby jogger city mini och vi har varit grymt nöjda med den!. Alla bungaboofans kan slänga sig i väggen! för babyjogger är nåde en smidig, lätt och snygg vagn som passar till alla tillfällen. Vill man inte ha en just city mini så kan man alltid köpa en GT, City Elite, City versa eller en City Select. Sedan har dom specialvagnar för dom är är hurtiga och är ute och springer mycket som Summit XT, Fit och Pod för 1 eller 2 barn.
 
Nu har vi blivit grymt intresserade av City mini GT double som är en lite "lyxigare" och bekvämare vagn än vanliga City minin. Bla har den 8,5 tums däck så den är lättare att ta sig fram på grus etc med, dessutom en höj och sänkbart handtag, fjädring i däcken för en skönare känska, och vaderade säten för bekvämligheten. Annars är den precis likadan som city minin. Den andra vagnen vi står mellan är en vanlig City mini fast i bouble då den är billigare och finns i fler färger än GT'n. Båda är grymt snygga. Det som är bra med baby jogger är att man kan ta bort klädseln och tvätta den!, det är inte dumt alls!. 
 
Det är så smidigt för oss att köpa en av samma märke som vi redan har för då kan vi flytta över liggdelen från syskonvagnen till singelvagnen om bara jag och bebisen ska ut och gå.
 
 

 City Mini GT Double 
 


City mini Double
 
City minin med liggdel:)
 
 
Den här snyggingen har vi idag:
 
 
 
Vilken vagn det blir i slutänden får tiden utvisa:)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0