Nya vinterskor

 
God morgon Torsdagsmorgon!
 
Det börjar ta emot nu och gå upp på morgonen, axlar som värker, en ischias nerv som ständigt ligger i kläm och gör att jag knappt kan gå ibland och allmän smärta i hela kroppen. Stå hela dagar på jobbet blir jobbigt trots att jag inte jobbar heltid men nu käns det kan jag lova!.Jag känner mig aldrig riktigt utvilad heller, idag tex har morgonen varit lång och jag börjar inte bli människa förrän nu dvs 2 timmar efter att jag gick upp vid 8.Jag påbörjade vecka 16 i onsdags så veckorna går faktiskt riktigt fort!. Nu är det knappt 1 månad kvar till andra rutinultraljudet som är den 4 dec. Idag är det dessutom 2 månader kvar tills vi ska få se könet på vår lilla bebis den 10 januari!. Ska bli så spännande och jag är redan så himla nervös!. Jag hoppas det blir en liten kicka till och det är mest pga av att det skulle bli så smidigt med tanke på att vi har det mesta från Heiley kvar. Det är istortsett bara vagn och bilstol som behövs och lite småprylar då men inget större. 
 
 
I veckan, direkt efter jobbet åkte vi och köpte vinterskor till dagis, man vet ju aldrig när den riktiga kylan tänkt komma så det är bäst att vara förberädd:). Det blev ett par Trotters från Din sko som verkade vara riktigt bra och stod emot väta. Köpte även hennes första hårdiadem då hon vägrar att jag sätter upp en liten tofs på henne tesade jag med diadem och det accepterades och hon blev såå fin i det:). Nu blir det att införskaffa fler sånna:) .När det gäller vinterskor stod jag lite i valet och kvalet om jag skulle ha ett par "mindre bra" vinterskor och ett par fodrade gummistövlar att ha och blanda med beroende på vad det är för typ av väder men efter lite tips från dagis och funderande här hemma tyckte vi det var smidigast och bäst att ha ett par bättre vinterskor som både står emot väta, är varma och sköna på foten. Därför blev det just dessa från din sko. Dagis tyckte dom var jättebra och det är ju huvudsaken eftersom det är där hon är mest och leker. Dom har redan börjat använda skona så det är bra att dom kommer till användning. Det bev en stl 24 i dom skorna:).
 
 
Idag är det fars dag och då kommer Andys familj och Heileys kusin och fikar. Igår firande vi min pappa så idag är det farfars tur:).
 
Hoppas ni haft en bra helg hittils.
 
massa kramar från oss!
 
 
 
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0