Julen intar vårt hus!

Sitter på bussen igen påväg hem från ännu en arbetsdag. Dagarna går fort hemma hos oss och vardagarna ( och ofta helgen också) ser precis likadana ut. Det gillar jag till viss del om helgerna var helt fria, tyvärr är dom inte det! Då ska det storhandlas och tvättas vilket inte är någon hit. I helgen dock har jag planerat att julbaka, lite lussebullar, pepparkakor och lite knäck är det som står på baklistan.

Igår intog julen vårt hem på allvar!. Då satte vi upp julstjärnorna i fönstren och genast blev det så mycket mysigare och julkänslan infann sig direkt!. I helgen är tanken att granen ska komma upp också, lagom till 1 dec tänkte jag:-).

Ingen julklapp är ännu köpt och jag börjar få lite panik!. Andreas är snart långledig fr.o.m. 12 dec- 7 jan så vi får väll bocka av lite då om än tidigare:-).

Nu är jag snart hemma och ska hämta skruttan på dagis och sedan blir det middag, lite mys och ev om Heiley orkar så ska det duschas också:-).
Jag får önska er en mysig onsdagskväll!

/kramar!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0