Städat lekparken

Hej och god kväll!

Nu har vi nyss kommit hem från att ha storstädat vår gatas lekpark. Det är något vi gör en gång om året och en till två gånger städar man själv beroende på vilket husnummer man har. I regel är det under sommaren/hösten man i varje hus städar lekplatsen själv.

Nästa gång vi ska städa lekplatsen bor vi dock inte kvar här:(. Det är lite synd men vi kommer nog få det jättebra på vår nya ställe:).

ännu en arbetsdag är slut och nu sitter vi i soffan, sedan blir det att nanna kudden vid 22:).

Kram på er och hoppas ni haft en skön dag:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0