Shopping till lillan

Hej på er i regnrusket!

Nu är det snart dags för den lilla att nanna kudden men för oss blir det ett par timmar till innan det är dax för oss.
Idag har det blivit lite shopping till Heiley:):


En somrig pyjamas från H&M stl 98/104 (lite stor men den växer hon i), passar utmärkt att ha en varm sommardag ute också enligt mig.


Bamseklänning från Lindex stl 92


Leggins som passar bra till klänningen:), från Lindex stl 92


T-shert från Fix Lindex stl 92


En supersöt solhatt från H&M i mjuk spets


Heileys första trosor!! 3 par från H&M för 49:-. De blommiga trosorna har hon även i klänning och leggins.


Det här får mamma att bli galen!. Hon klättrar nämligen upp på bordet och ställer sig. Hon vet att mamma inte gillar det, därför gör hon det mer än gärna!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0