Storshopping


Hej bloggen!

Här har våren kommit på allvar nu tror jag och Heiley har fått inviga sin nya vårjacka som vi köpte för ett par veckor sedan. En supersöt jacka på Lindex. Idag blev det storshoppande då det fattas en delkläder och skor i Heileys vårgarderob och då speciellt till dagis. Idag blev det därför ett par dagisskor och ett par gummistövlar till dagis. Vi fick även med oss ett par bonusskor för köpte man 2 par skor på Din Sko fick man 100 kr rabatt så ett par fick vi bara betala 79kr för:). Det blev även lite basplagg som leggins och en lite tunnare knäpptröja som kan vara bra att ha under vårjackan.

Vi tänkte faktiskt åka tillbaka till maci och köpa ett par gummistövlar till då de bara kostade 69:-.På skylten stod det 99:- men när vi kom fram till kassan sa de 69:- så vi hade bra tur:). 


Hennes superfina vårjacka vi köpte för ett par veckor sedan på Lindex.

Dagens inköp:

 
Solgula leggins från Lindex 69.50:- stl 92

 
Leggins från H&M stl 92 49.50:-


Vit knäpptröja stl 86 H&M 69.50:-


Röda och vita skor från Din Sko stl 21 (ev dagisskor?)


Rosa och vitprickiga skor i stl 21 Din Sko (eller dessa som dagisskor?)


Dessa gummistövlar från Ica Maxi fick duga i stl 21 69:- :).



  





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0