Nytt till hemmet

Idag var vi och inhandlade en ny dammsugare, sladdlös dessutom!. Vi har en dammsugare men en med sladd och sedan när vi flyttartill radhuset så har vi ju helt plötsligt 3 våningar att städa och då har jag ingen vidare lust att släpa runt på en otymplig dammsugare. Denna väger ca 3,5 kilo och ärjättelätt att få med sig. Den kommer från Electrolux och äri färgen guld:).


Denna kommer bli suverän i vårt nya radhus!

Hanna

Tyvärr är den riktigt dålig i förhållande till en "vanlig" dammsugare... Vi har en...

2012-06-08 | 21:24:59 |
Ellie

Hanna: ja den är väll egentligen inte gjord för att "storstäda med" men den är helt klart bra så längeman håller undan skiten och dammsuger kanske lite varje dag. Det är bara det att vi inte vill slita en dammsugare upp och ner för tre trapper för det skulle ta oss hela dagen att städa då. Sedan tycker jag vanliga dammsugare blir så dåliga medtiden endå så det kanske jämnar ut sig:).



På vilket sett tycker du den är dålig?

2012-06-09 | 09:33:52 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0