Morgonkaffet...

är precis intaget och nu sitter vi och ska planera för dagen. Ev blir det en sväng till biltema eller ikea då de har ett fint parasol som vi vill ha. Det finns ett på ikea också men än är vi lite osäkra på vad som faller oss i smaken.
Båda är väldigt snarlika i utförandet och priset är i stortsett densamma.

Frånbiltema? en mörkblå?


Eller från Ikea?i beige?.


Jag kan säga att vi har en hel inköpslista på grejer som behövs sådet gäller väll att försöka prioritera lite:).

Hörs senare vänner! 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0