Fullt upp



Hej igen vänner!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har häcken full just nu. Det är ju inte långt kvar tills vi flyttar så det blir en del packning på helgerna nu. Sedan har vi varit iväg hela helgen och införskaffat staket till radhuset som ska sättas upp senast nästa helg. Vi har även köpt en trapp som vi ska sätta från altandörren och ut till uteplatsen då den gamla är i sten och riktigt dålig.

Heileys sömn är fortfarande ett stort problem vi har. Hon har så svårt och somna på kvällarna och detta resulterade i att hon under helgen inte somnat förrän vid 21.30!. Man har inte mycket energi över efter att hon väl somnat så oftast läggerman sig efter det. Idag hade hon bara sovit 30min på dagis!?, efter den här helgen? helt galet. Hoppas det vänder snart.

På fredag stänger vi dessutom cafet för totalrenovering under hela Juli månad. Vi ska byta verksamhet så det kommer bli restaurang:).Det kommer bla serveras pizza, alla carte, dagens rätt, mm. Vi har även ansökt om alkoholrättigheter så det ska bli så spännande att se sedan när det öppnar hur bra det kommer att gå:).

Nu är jag helt slut men ännu får jag inte ligga på latsidan för kvällen, nu blir det damma, och tvättagolv som gäller:)

kram på er



Så här blev Heiley nya säng:)

Johanna

Jag tänkte på att kan det vara för att nu bytt från spjälsängen som gör att hon är lite svår på kvällarna när hon ska sova ?! Kan ju vara lite nytt , spännande och läskigt :)

Svar: jo det skulle ju kunna vara det men hon har varit så här svår sedan hon blev ca 1 år och hon är ju 17 månader nu:s så tyvärr tror jag inte det:(.
Elinor Lilja

2012-06-24 | 13:47:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0