En stor tjej- Ännu mera shopping!

God kväll!

Idag blev det en sväng förbi Ikea igen för att införskaffa lite saker från vår lilla inköpslista vi gjort. Det blev inget parasoll denna gång eftersom vi är lite osäkra fortfarande vad vi vill ha. Dock blev det lite annat härligt till hemmet:).

Heiley har nu fått en riktig säng!. Vi har monterat ner hennes spjälsäng och införskaffat en juniorsäng som hon kommer kunna ha LÄNGE!. Den är 168 cm och tom jag kan få plats i den:) (jag är ju bara 158 *ler*). Det är sängen SUNDVIK och är en nyhet på Ikea och jag älskar den!. Självklart köpte jag en vit så det passar inredningen hon redan har. Nu har hon blivit en stor tjej och vi kan räkna med att hon nu kommer att komma in till oss när hon vaknar på morgonen.

 Heiley shoppar med pappa!:)



För säkerhetens skull får hennes gamla madrass vara nedanför sängen IFALL hon skulle få för sig att rulla ur:). Sängen är bara provisoriskt bäddad:).


Denna vitbetsade HEMNES byrå blev också vår:). Här får den stå tills vi flyttar.  


Denna STENTORP hylla får bli hatthylla:)



Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Är enig med dig! Det sitter för mig inte i kläderna, utan drundar i så mycket annat! Jag klär Lova i det jag tycker är fint, i perioder blir det mycket vitt, rosa, blommigt och sött och i perioder mycket blått, vitt och lite tuffare. Det viktiga för mig är att kläderna är bekväma och att de tåls att lekas i :D



Kram!

2012-06-10 | 22:15:54 | http://madeleines.se
Ellie

Madeleine: Ja men visst är det så! funktionen är ju prio 1 och sedan designen. Jag klär Heiley i det som jag tycker hon passar i som person och även sånt som jag själv skulle kunna sätta på mig.

2012-06-11 | 08:16:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0