Effektivitet

Hej på er

Äntligen har jag inagit soffläge, jag har verkligen varit igång HELA dagen!. Min dag började när klockan ringde vid 7:00. Frukost,fixa mig och Heiley innan det var dags för dagis, sedan lite jobb, hem igen, hämta på dagis, ut med hunden, fixa middag, fixa Heiley för natten, natta henne, träna lite styrka+cardio ca 45 min, torka golvet, torka bänkar och andra ytor, och nu sitter jag häroch dricker ett glas mjölk:). Snacka om att vara effektiv. Det är inte alltid jag kan vara det eftersom det alltid handlar om när Heiley somnar.


En svettig jag som stretchar insida lår:)

I två dagar har hon somnat vid 21! och då hinns det knappat med någon träning. Sedan i normala fall är det bad på kvällen också för Heileys del men det är varannan dag (om hon inte skitat ner sig riktigt ordentligt på dagis för då kan det bli oftare). Idag var det alltså en badfri dag och Heiley somnade redan strax över 19 så jag hade lite tid till övers.

MItt mål var egentligen att lägga mig vid 22 men det har jag spräkt för ett tag sedan:).

Innan jag avslutar dagens inlägg ska jag visa ett par superfina ljushållare jag köpte igår som passade utmärkt på den nya byrån:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0