Det är tråkigt

När inte min lilla skrutta är vaken. Idag somnade hon konstigt nog redan kl 18. Vi har ju haft problem med hennes sömn sedan hon blev 1 år (6 mån jag vet!). Hon har nämligen vägrat somna på kvällen och nattningarna har tagit allt mellan 40-90 min oh det har tagit så mycket energi av oss. Idag bestämde jag mig därför för att testa att lägga henne 1 timme tidigare än vanligt dvs kl 18 och efter lite mys somnade hon på max 10 min! och hon sover ännu!. Kan det vara så att hon varit totalt övertrött tidigare?.

Härdanefter får hon bestämma själv när hon vill sova. Vill hon inte sova när vi lägger henne så slipper hon. Nu vet jag iallafall att hon KAN sova snabbt. Dock krävs det att jag eller pappa alltid är i rummet för att hon ska sova men det är vi så gärna bara det går fort:):

Eftersom hon somnade redan vid 18 så har suttit här och haft supertråkigt!. Ut kan man ju inte gå så jag bänkade mig bara framför tv med lets dance.

Snart kommer pappa hem så då blir det lite fredagsmys. Heiley får ha lördagsmys imorn istället:)

natti natti!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0