Det är så mycket!

Och så var hösten här igen!, det känns verkligen inget skojigt och vakna varje morgon och det bara regnar och regnar!. Var tog den underbara sommarvärmen vägen?. Hoppas verkligen den hittar tillbaka snart för här hemma sitter jag i tjocka myssockor och småfryser lite.

Det är så mycket just nu med allt!. Det är en hel del saker som måstes införskaffas innan vi flyttar till vårt nya boende så man undrar nästan hur man ska få allt att gå ihop:). Vad ska prioriteras och inte?. En sak är iallafall säker och det är att dessa saker måste införskaffas:

* En ny micro (den gamla är inbyggd i köket)
* Ett staket till trädgården
* 3st!! barngrindar (vi har två trappor, en upp och en ner till källaren)
* En till liten frys (det finns bara ett skåp med halva frys och halva kyl)
* En byrå
* En hatthylla då säljarna tar med den som finns nu

Nu har jag glömt en massa men detta är iallafall lite av det vi måste köpa.

Sedan så småningom ska vi sätta in ett badkar då det bara finns dysch där nu (ett måste)


Kanske kommer en liknande få flytta in hos oss så småningom?:)


Nu vet jag inte vad jag ska göra men något hittar jag nog på, Heiley ligger och sover sedan kl 18 :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0